Wednesday, November 3, 2010

Zoo

Postponed for one week...
Aici a fost zi nelucratoare luni, de Ziua Mortilor, plus ca am avut mult de tradus pe azi, asa ca se amina totul cu o saptamina.
Si fiindca au fost totusi in total 3 zile libere, duminica ne-am dus la gradina zoologica din Nyiregyhaza. Frumoasa!!! Mai frumoasa decit cea de aici.
Chiar la intrare il vazuram pe dinsul! Scos sa i se dea de mincare in public.


Intre timp se auzeau niste zbierete continui. Erau focile. De trei ori pe zi au ceva show, totusi nu am apucat sa-l vedem. Dar pe ele, da!


Aici nu e blana ursului din padure, ci laba ursului de la Pol.


Si alti locuitori zoo...









OOOOOO, cu_va asta m-a purtat la stinga si la dreapta de mi s-au facut ochii ca ai ei! Tot intorcea capul. Cum mergeam intr-o parte s-o pozez din fata, cum intorcea capul in partea cealalta. Si tot asa!!!


Iar asta e poza mea preferata!

Era sa uit!!! Fiti atenti ce semn e pe usa de la barbati:

Am crezut ca la femei va fi o GAINA, dar nu!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...