Wednesday, December 15, 2010

Cirpe si ronghiuri

Am fost la Spargatorul de nuci. A fost o trupa din Rusia, ceva de la Balsoi, dar cu siguranta nu cea de prima clasa... din pacate. Nici nu stiu cum am putut sa-mi inchipui asa ceva! Oricum, a fost foarte fain. Nu am mai fost la balet de secole, iar Spargatorul nu-l vazusem decit la televizor.
Si acum sa trecem la ale noastre - m-am pregatit si eu ca mindra ce se duce-n tirg. M-am pregatit si m-am gatit.
Adicatelea mi-am facut salba si cercei. Na bine, nu fusa ea chiar salba! Era bine de era din galbeni. Vreau sa zic, daca as avea eu atitia galbeni-galbeni, de culoare galbena, din care sa-mi fac o salba de galbeni... pe care cu siguranta nu as purta-o nici macar in casa. Dar galbenii... ehehei...
So [adica deci pe romaneste], din lipsa de galbeni, mi-am facut din lut si ronghiuri.
Iacata:




Vreau sa spun ca sint tare mindra! Totul este hand made. Dar chiar TOTUL! Si margelele sint facute de mine. Droturile nici nu mai trebuie sa spun.

Ma uit pe multe site-uri / blog-uri cu chestii din astea. Si am vazut pe foarte multe genul asta de chestii facute cu fisii de matase si alte cele. Mi-au placut foarte tare. Incepe sa fie deja ceva mai genul meu.

Asta e lantul. Inchizatoarea imi place tare de tot.



Iar astia sint cerceii:



Atit.
Acum merg sa fac prajiturelele pentru Craciun, din alea de agatat in brad.
Am copt si ieri din ele, si mai coc si azi, ca fac multe, de impartit si la altii.
Si am sa fac si in forma deja traditionala de... [nu poci ca sa spun aici], fiindca eu sint eu oriunde as locui, si asta nu vreau sa se schimbe.

See ya!
'See ya' is an informal way to say 'See you later'.  slang

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...