Friday, December 10, 2010

The Red in Her Painting...

Am fost de doua ori la padure in ultimul timp, si m-am gindit sa v-o arat asa cum o vad eu... pe ea, padurea



Am observat ca de cind m-am pus sa invat Photoshop, vad lumea din jurul meu cu alti ochi. Adica sint atenta si la alte lucruri, vad ce inainte nu as fi observat never ever, am descoperit "textures", culori, detalii, amanunte. E foarte ciudat... Ma gindesc uneori ce lucruri zac in fiecare om, nedescoperite, si de ce anume este nevoie ca sa iasa la suprafata. Multe nu ies niciodata. [eu abia la 45 de ani mi-am dat seama ca imi plac motoarele]

Invata si descopera-te




Si mai mult de atit:



Planta asta este atit de "ordinara" de la distanta incit nici nu ai observa-o daca n-ar creste atit de inalta. Imi pare rau ca nu am o poza de ansamblu... Dac cind mergi aproape de ea, se transforma ca o Cenusareasa 



Sau priveste cum creste ierbaraia asta prin burelete de copac

Si alti bureti




Si "meduzele" mele!





Si niste bureti-ciuperci






Frunza, frunze, conuri, verde
Cine le vede, nu le crede
Cine le paste, le cunoaste [ha-ha]






Si acum... ce-am mai gasit in padure. Si, bineinteletes, am luat si am dus acasa la mine. Sa aiba si Gorki pe cineva, sa nu se simta cap singur.


Iar ca si incheiere...
Ati vazut "I am Sam"? Un film profund si extraordinar. Cu Sean Penn care imi place tot extraordinar.
La sfirsit ii spune mamicii aceleia adoptive "Because I think you're the red in her painting."
Adica [pt. cine nu a vazut] era cea care a adus culoare in viata lui Lucy.
Aici e pata mea de culoare pt. lume. Cu atit pot eu sa colorez un pic nu viata, dar macar clipa celui care printr-un click ajunge la aceasta pagina.


1 comment:

  1. Foarte faine pozele... Catelusa ai dus-o ca sa-si mai consume energia sau in speranta ca se rataceste? :-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...